loading...
موج های آبی
فروزان بازدید : 109 چهارشنبه 05 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها مرا ببوس ! بدان که بی قلب نخواهم رفت. با عشق تو با کس دیگر زندگی نخواهم کرد. دوست دارم آن هیچ کسی باشم که نامه هایت را برایش می نویسی و ای کاش آن هیچ کس اجازه خواندن نامه هایت را داشته باشد . تو به من آموختی که عشق با عشقبازی متفاوت است. عشق دست خود آدم نیست. بی خبر و بی اراده می آید. اما عشقبازی دست خود آدم است من از آنچه دست ساز آدمی است بدم می آید. عشق مرا چنان بزرگوار کرده که نمی توانم راضی باشم، مثل دیگران در بستر معشوقم بخوابم . من و عشقم یک وجودیم. ما در هم می خوابیم . دلم برای آنهایی می سوزد که پایبند عشقهایی هستند که با عشقبازی اثبات می شود. من عشق را یافته ام، معشوق بهانه است . اگر تا هفته دیگر طاقت نیاوردم به خانه ات می آیم... زین پس به یاد او به خواب می روم، خواب او را می بینم و با یاد او از خواب بر می خیزم . نه من، که دو گلدان این اتاق، به یاد او گل خواهند داد . و یاس های سفید بوی او را در فضا منتشر می کنند . نور روشنی او را گسترش خواهد داد. و سکوت سنگین این اتاق ، سکوت او را فریاد می کند. رفت و نمی دانست که بی او ، برای بوییدن یک گل، برای خواندن یک شعر، برای شنیدن یک آواز و برای شلیک یک گلوله چقدر تنها ماندم . , عشق" , گ , "زندکی" , "iمرا ببوس" , " , عشق , زیبا , اشعار , عشق پاک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگ موج های آبی با عنوان دریای عشق بزرگترین وبلاگ در زمینهی اشعار شاعرانه عاشقانه و عارفانه است. هرگونه کپی برداری سو استفاده از این وبلاگ ممنوع بوده وپیگرد قاننونی دارد. و با منبع سو استفاده کننده به محض مشاهده برخورد بدی خواهد شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 3,684
  • کدهای اختصاصی